La iniciativa per omplir els teatres catalans serà el 22 de març, a l’auditori de la Fila
Amposta se suma a la campanya «Cap butaca buida» amb una actuació de màgia per a tots els públics. A través d’aquesta acció, que se celebra a teatres d’arreu de Catalunya amb l’objectiu d’incentivar la participació en l’oferta cultural, s’ha programat l’obra «Glow» d’Albertpiq el dissabte, 22 de març, a les 18 h, a l’auditori de la Unió Filharmònica.
«Glow» és un espectacle d’il·lusionisme per a tots els públics, que a través de la llum, l’ombra i l’energia de la llum ultraviolada farà gaudir a menuts i grans d’un espectacle de màgia musical, visual i teatral. Les entrades, que tenen un preu general de 7 euros, 6 euros per als socis de La Xarxa i Carnet Jove, es poden comprar a https://xarxaamposta.fila12.cat/
«Cap Butaca Buida» és una iniciativa impulsada per Adetca, Time Out, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) amb el suport de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona. El propòsit és convertir el 16 de març en la primera gran Diada del Teatre a Catalunya.



