El regidor manté el seu càrrec a l’Ajuntament fins al final del mandat i assegura que el seu compromís amb la ciutat «continua intacte»
El primer secretari de l’Agrupació Local del PSC de Tortosa, Víctor Grau, ha comunicat formalment a la direcció del partit la seva decisió de deixar aquesta responsabilitat. Segons ha explicat, la decisió respon a una reflexió personal i política, amb la voluntat de facilitar l’obertura d’una nova etapa dins l’organització que permeti construir projectes compartits de futur.
Grau ha agraït el suport rebut per part de la militància i de l’agrupació durant aquests anys: «He tingut la sort de compartir aquest camí amb persones honestes, preparades i profundament compromeses amb Tortosa».
Tot i deixar la primera secretaria, Grau continuarà com a regidor de l’Ajuntament de Tortosa fins a la finalització del mandat, amb l’objectiu de culminar els projectes impulsats des de la seva àrea, entre els quals hi figuren la llar d’infants, el contracte de manteniment dels centres educatius i el projecte juvenil Impulsa Tortosa.
El fins ara primer secretari ha remarcat que el seu compromís amb la ciutat, amb els valors del socialisme i amb la defensa de l’interès general «continua intacte», i ha afirmat que seguirà a disposició de la ciutadania per contribuir, des d’on sigui, a construir un futur millor per a Tortosa.
Per la seva banda, el PSC de les Terres de l’Ebre ha emès un comunicat en el qual agraeix a Víctor Grau «l’esforç i la dedicació» mostrats durant tot el seu mandat com a primer secretari de l’Agrupació Local.



