La regidora de Turisme, Inma Calvet, ha presentat un programa que inclou una tarda amb DJs, foguera, focs artificials, l’actuació del grup Amaral i sortides en barca pel litoral
El municipi de Benicarló ha presentat el programa d’actes de la revetlla de Sant Joan, que enguany tindrà com a escenari principal l’esplanada del port amb la vista del Morrongo de fons. La regidora de Turisme, Inma Calvet, ha detallat una vetllada que arrencarà el 23 de juny a les 18.30 hores amb una tarda musical a càrrec dels DJs Dani, Toño i Ferran, i que s’allargarà fins a les 23.45 hores amb actuacions en cadena i sense interrupcions.
Un dels elements destacats de la programació serà la foguera de Sant Joan, que enguany prendrà la forma d’una falla realitzada pels alumnes del grau superior d’Artista Faller i Construcció d’Escenografies del Centre Integrat Públic de Formació Professional de Benicarló. Calvet ha subratllat la importància d’aquesta col·laboració: «L’any passat no va obrir curs i no vam poder fer-la. Aquest any estem molt contents perquè canviem molt de fer-la en una falla en lloc de posar troncs de fusta.» La regidora ha volgut agrair expressament la tasca del centre, que «posa molt de treball i molts ho fan perquè sí, de manera gratuïta».
A continuació de la foguera hi haurà un espectacle de focs artificials i, posteriorment, l’actuació del grup Maral, del qual Calvet espera que «donarà molta marxa». Pel que fa a la disposició de l’espai, la barra estarà situada al mig de l’esplanada per facilitar l’accés de la gent i evitar desplaçaments.
El dia 24 de juny, la programació de Sant Joan es completarà amb sortides en barca des de Capitania del Port. Cada embarcació tindrà capacitat per a 12 persones i el preu de la travessia serà de 7 euros per persona. Els horaris de sortida seran a les 17.00 h, a les 18.30 h, a les 20.00 h i a les 10.00 h del matí. Durant el recorregut, els participants rebran un àpat inclòs. Les entrades estaran disponibles a partir del dilluns 15 de juny a través de la web de l’Ajuntament i de la web de Turisme de Benicarló. Calvet ha advertit que les places s’exhaureixen ràpidament: «De seguida s’agoten. Si féssim més sortides, més que es plenarién, però ja no hi ha més barca.»




