El projecte té com a objectiu millorar la seguretat i la funcionalitat d’aquestes vies, que connecten diferents punts clau del terme municipal
L’Ajuntament de Benicarló ha tret a licitació el projecte per al condicionament de tres camins de la partida Sanadorlí amb una inversió de 466.737,28 euros i un termini d’execució d’un mes. Les empreses interessades podran presentar les seues propostes fins al 9 de juliol de 2026 a les 23.59 hores.
Les actuacions inclouen la millora del camí Rajolar, el camí de darrere de l’IES Ramón Cid i el camí dels Germans, tres vies que presenten un deteriorament progressiu derivat de l’ús intensiu i de les inclemències meteorològiques. Els treballs es duran a terme mitjançant aglomerat asfàltic, amb l’objectiu de garantir unes condicions adequades de circulació i evitar que el seu deteriorament arribe a fer-les intransitables.
El camí Rajolar s’intervindrà en tota la seua longitud, connectant la zona del carrer d’Alcalà de Xivert, a l’altura de la caserna de la Guàrdia Civil, amb la rambla d’Alcalà. Per la seua banda, el camí de darrere de l’IES Ramón Cid, que discorre paral·lel a la costa i enllaça l’entorn del centre educatiu amb la rambla d’Alcalà, també inclou la millora d’un tram perpendicular que el connecta amb el camí d’Artola.
El tercer vial, el camí dels Germans, és el de major longitud i travessa diferents tipus de sòl —urbà, urbanitzable i no urbanitzable—, connectant la zona de l’avinguda de la Llibertat amb la rambla d’Alcalà i altres punts com l’avinguda de les Corts Valencianes i el camí d’accés al Ramón Cid des del camí de Peníscola.La importància de la millora d’aquests camins està en el fet que actuen com a eixos de connexió entre vies urbanes consolidades i la rambla d’Alcalà, a més de donar servei a nombroses vivendes disperses de la partida Sanadorlí. Amb aquesta intervenció, es busca garantir la funcionalitat i la seguretat d’unes infraestructures viàries essencials per a la mobilitat quotidiana del terme municipal.



