Durant el primer matí s’ha registrat 900 persones a la plataforma digital bons.tortosa.cat i s’han descarregat els vals de descompte de 5 euros
La campanya “Bons Tortosa”, impulsada per l’Ajuntament de Tortosa, ha iniciat amb l’adhesió de 200 establiments comercials. Aquesta iniciativa, que compta amb el suport de la Cambra de Comerç i la Federació de Comerç i Serveis Tortosa Més, està oberta a tot el sector comercial, de restauració i serveis locals. Els interessats poden registrar-se a través del web bons.tortosa.cat.
L’Ajuntament ha destinat un pressupost de 200.000 euros a aquesta campanya de dinamització comercial, que s’estendrà fins al 3 de novembre. La iniciativa consisteix en l’emissió de vals de descompte de 5 euros, disponibles per a totes les persones majors de 18 anys, tant residents a Tortosa com forans, amb un límit de tres bons per persona.
Els vals es poden bescanviar als establiments adherits segons les següents condicions:
- Un val per una compra mínima de 15 euros
- Dos vals per una compra mínima de 30 euros
- Tres vals per una compra mínima de 45 euros
Durant el primer matí, s’han registrat 900 persones a la plataforma digital i s’han descarregat els tres vals de descompte de 5 euros, que tindran una setmana per utilitzar-los als establiments participants.
Aquest matí, l’alcalde de Tortosa, Jordi Jordan, acompanyat de la regidora de Comerç, Sònia Rupérez, la presidenta de la Federació Tortosa Més, Maria José Ferré, i representants de la Cambra de Comerç, ha descarregat els bons i ha realitzat una compra en un dels comerços del centre de Tortosa adherit a la campanya.
“Els Bons Tortosa generen un impacte econòmic directe sobre el comerç local, el comerç de proximitat, que és el que dona vida als carrers”, ha manifestat l’alcalde, qui ha fet una crida a la ciutadania per aprofitar aquests descomptes.
La gestió de l’adhesió dels establiments participants i la descàrrega dels bons pels usuaris a través de la plataforma digital és a càrrec de la Cambra de Comerç. Això permet un desenvolupament més àgil de la campanya i una major rapidesa en el cobrament per part dels establiments.
