Les actuacions inclouen renovació de finestres, reforma de lavabos, construcció d’una passejadora accessible i arranjament del mur exterior
L’Ajuntament ha iniciat un ambiciós pla de millores a l’escola durant la parada estival, segons ha anunciat Carles Solanes, regidor d’Educació. El projecte, valorat en aproximadament 100.000 euros, contempla quatre actuacions prioritàries identificades en coordinació amb la direcció del centre i l’AFA.
Durant el curs 2024-2025 ja s’havien realitzat dues intervencions prèvies amb la substitució del tanc d’aigua i la caldera. Ara, aprofitant el període vacacional, s’executaran les millores acordades en les reunions de coordinació mantingudes amb els responsables educatius.
La primera actuació se centra en l’edifici d’I3, on es substituirà completament la carpinteria d’alumini. Les finestres actuals, amb més de 40 anys d’antiguitat, presenten un estat de deteriorament considerable, amb sulfatació i diversos elements molt malmesos. La renovació integral permetrà millorar l’estètica del centre, optimitzar l’acústica i reforçar l’aïllament tèrmic de les aules d’educació infantil.
L’edifici de Cicle Mitjà serà objecte de la segona intervenció amb la reforma completa dels lavabos, que actualment es troben en un estat molt deficient. Aquesta actuació garantirà unes instal·lacions sanitàries adequades per als alumnes.
La tercera millora consisteix en la construcció d’una passejadora de formigó de dos metres d’amplada que connectarà l’entrada principal de l’escola amb els diferents edificis del complex educatiu. Aquesta infraestructura facilitarà significativament l’accés a persones amb mobilitat reduïda i oferirà una solució pràctica per evitar que la comunitat educativa s’embruti amb fang durant els dies de pluja.
Finalment, es procedirà a l’arranjament del mur exterior que s’estén des de l’Avinguda Constitució, concretament des del CAP fins a l’entrada de l’escola, completant així la renovació de la imatge exterior del centre.
Segons ha explicat el regidor Solanes, aquestes quatre actuacions responen a un llistat de prioritats establert conjuntament amb la direcció escolar i l’Associació de Famílies d’Alumnes, garantint que les millores responguin a les necessitats reals de la comunitat educativa.



