La nova edició comptarà amb més proves aquàtiques, recorrerà 300 quilòmetres i tindrà un premi de 20.000 euros
L’influencer Laura Escanes està gravant al Delta de l’Ebre la que serà la final del reality d’aventures, ‘La travessa’, en el qual exerceix com a presentadora. De fet, Escanes, que ja va ser la cara visible de la primera edició d’aquest programa de 3Cat, ha compartit diversos moments de l’enregistrament en el seu perfil d’Instagram.
Així doncs, la segona edició de ‘La travessa’ s’anomenarà ‘Expedició Mediterrani’ i recorrerà 300 quilòmetres, del Cap de Creus al delta de l’Ebre, que serà el destí final. En el reality, els concursants, que participen en parella, han de recórrer a peu una ruta per Catalunya i sotmetre’s a diferents proves de resistència, habilitat i superació.
En aquesta segona temporada canvia el circuit i el recorregut de muntanya conviurà amb el mar. Els concursants començaran on va acabar la primera temporada, a Cap de Creus, i el recorregut travessarà tot Catalunya de nord a sud, fins arribar al Delta de l’Ebre. Una cursa frenètica pel litoral i prelitoral català. En ‘Expedició Mediterrani’, el mar i les proves aquàtiques tindran més protagonisme.
Ruta més llarga i 20.000 euros de premi
La ruta serà més llarga. Més de 300 quilòmetres caminant per paisatges espectaculars de Catalunya, que els nous concursants de ‘La travessa’ hauran de recórrer si volen arribar al Delta de l’Ebre i ser els guanyadors.
Una de les novetats de la segona edició també és el premi, que serà el doble que en la primera edició. La parella guanyadora s’emportarà 20.000 euros. Els guanyadors de ‘La travessa’ seran els primers en arribar al Delta de l’Ebre, després de superar les diferents proves físiques d’habilitat i resistència que els esperen.
Èxit de la primera temporada en 3Cat
La primera temporada ha estat un dels grans èxits de la plataforma 3Cat. El programa ha tingut més de 1.500.000 reproduccions a la nova plataforma, que ja acumula més de 750.000 usuaris registrats en només tres mesos.
‘La travessa’ també ha obtingut una àmplia ressonància a les xarxes socials de 3Cat, amb gairebé 10 milions de reproduccions de continguts propis del programa. Destaquen els 5 milions de reproduccions a Instagram i els 4,4 milions en TikTok. Unes xifres que es multipliquen exponencialment a les xarxes de Laura Escanes, una de les influencers més destacades a les xarxes socials.