Aquesta setmana s’ha signat l’acta de replanteig per donar inici als treballs de construcció
Vinaròs continua avançant en la millora dels serveis a la ciutadania amb l’inici de les obres de construcció del nou pavelló municipal, una infraestructura llargament reivindicada pels veïns que per fi serà atesa. Aquesta mateixa setmana s’ha signat l’acta de replanteig que dona inici als treballs de construcció, amb l’objectiu que el nou poliesportiu siga una realitat el pròxim 2027.
El vicealcalde, Juan Amat, ha destacat que gràcies a una gestió eficient Vinaròs avança amb projectes claus que atenen les necessitats reals de la ciutadania. En aquest sentit, ha assenyalat que és l’actual govern municipal el que ha aconseguit treure a Vinaròs de vuit anys de paràlisi i de promeses incomplertes, gràcies a un treball rigorós que compleix allò que s’anuncia.
El nou recinte esportiu estarà situat al carrer Leopoldo Querol, amb una superfície construïda de 2.915,92 metres quadrats. Comptarà amb capacitat per a 528 localitats, amb una grada fixa amb 240 seients i dos abatibles amb un total de 480 cadires, a més de 48 seients addicionals que es poden afegir.
D’altra banda, també comptarà amb servei de cafeteria a la façana que donarà a l’avinguda de la Llibertat, amb vistes tant a l’interior com a l’exterior. Així mateix, disposarà d’una sala de musculació i una altra sala polivalent per a realitzar classes de ioga, gimnàstica o altres activitats, a més de quatre vestuaris.



