Un total de 84 alumnes dels centres d’educació especial de la Diputació a Reus, Tortosa i Tarragona han celebrat la seua trobada anual al camp de futbol de La Canonja
El camp de futbol municipal de La Canonja ha acollit una nova edició de la Jornada Esportiva que reuneix cada any l’alumnat dels centres d’educació especial de la Diputació de Tarragona. Un total de 84 alumnes dels centres Sant Rafael de Tarragona, Alba de Reus i Sant Jordi de Jesús-Tortosa han viscut una jornada de convivència i esport que, edició rere edició, s’ha anat consolidant com una cita ineludible en el calendari dels tres centres educatius.
La sisena edició d’esta trobada ha arrencat amb jocs d’escalfament i activitats lúdiques adaptades, pensades perquè tots els participants poguessin prendre part de manera activa. Tot seguit s’ha disputat un triangular de futbol entre els equips dels tres centres, que ha posat a prova les habilitats esportives de l’alumnat en un ambient festiu i inclusiu.
La jornada ha comptat amb la presència del diputat d’Ensenyament d’Educació Especial, Joan Sans, que ha presidit l’acte de lliurament de medalles a tots els participants. L’han acompanyat el regidor d’Esports de l’Ajuntament de La Canonja, Miquel Pérez, i tres jugadors del primer equip del Nàstic de Tarragona: Sergio Santos, Aitor Gelardo i Enric Pujol, la presència dels quals ha suposat una sorpresa molt celebrada per l’alumnat.
La trobada ha tancat amb un dinar de germanor que ha posat el punt i final a una jornada que, un any més, ha demostrat el valor de l’esport com a eina d’inclusió i convivència.



