Els consumidors han adquirit 456 abonaments que han generat un volum de negoci de 30.000 euros en els comerços locals adherits
La Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Peníscola ha fet balanç positiu de la iniciativa de l’Abonament Comerç, que per quart any consecutiu ha impulsat en la localitat per a dinamitzar el sector fora de la temporada alta turística, a la qual està tan vinculada l’activitat comercial en el municipi.
L’Abonament Comerç té com a objectiu fonamental fer costat al comerç local i a l’ocupació que aquest genera. El seu funcionament implica l’emissió d’abonaments que el client pot emprar en tots els comerços adherits a la iniciativa.
L’Ajuntament ha destinat 15.000 euros a aquesta campanya, durant la qual s’han venut 456 abonaments que s’han canviat en un total de 22 comerços adherits, per un valor total de 30.000 euros.
La regidora de l’àrea, Lidia Herrero, ha destacat que estan molt satisfets de com aquesta iniciativa funciona cada edició més i millor, per la qual cosa enguany en programaran una nova durant l’últim trimestre de l’any.
Confecomerç, entitat col·laboradora en aquesta iniciativa, facilita les eines tecnològiques per al desenvolupament d’aquesta campanya, que ha sigut recolzada per l’Associació de Comerciants de Peníscola.



