Les enquestes fan referència a la primera quinzena de juliol
Durant els mesos de juliol, agost i setembre es realitzen qüestionaris als usuaris de les platges de Peñíscola per tal de veure la satisfacció de la gent i recollir suggeriments. En les enquestes s’avaluen diferents serveis en el litoral de la localitat.
En aquesta primera quinzena de juliol, s’han recollit un total de 617 opinions de les quals solament un 2,6% dels consultats han mostrat disconformitat. Més del 90% valoren amb satisfacció les aigües de bany i entre el 84% i el 93% d’enquestats, el servei de salvament i socorrisme, els equipaments, l’oferta d’activitats nàutiques i activitats esportives. La millor valoració és per a la relació satisfactòria entre patrimoni cultural i natural de la destinació turística, per part del total d’enquestats, amb un 98% de valoració positiva.
“Realitzem les enquestes per a conèixer el nivell de satisfacció dels usuaris, però també per a recollir tots els suggeriments de millora que puguin sorgir, en la nostra cerca de la millora contínua” ha explicat el regidor de l’àrea de Turisme i Platges, Ramón Simó.