La imatge del sant ha recorregut l’artèria històrica fins a l’església arxiprestal, on s’ha oficiat la missa solemne
Com cada 24 de juny, la ciutat de Vinaròs va celebrar ahir pel matí la festivitat de Sant Joan. El carrer Socors, artèria del nucli històric de la ciutat amb tres entrades-sortides (des del carrer Socors, la plaça Sant Antoni la Mera i el carrer Major), va ser el punt de partida de la processó, que es va dirigir cap a l’església arxiprestal.
L’acte ha comptat amb l’acompanyament de la imatge de Sant Joan, comandada pels joglars de la colla de Nanos i Gegants de Vinaròs, així com amb la participació de la bandera d’aquest carrer. També hi ha pres part la cort d’honor de dames i cavallers de la fira i festa de Sant Joan i Sant Pere, encapçalada per les reines, juntament amb la corporació municipal, presidida per l’alcaldessa, a més de majorals i veïns d’aquesta artèria de Vinaròs.
En arribar a l’església arxiprestal de l’Assumpció, s’ha celebrat la missa solemne de Sant Joan, oficiada en aquesta ocasió per mossèn Emili Vinaixa, acompanyat per mossèn Max.



